نمايش پست تنها
قديمي January 19th, 2011, 18:11   #2487
lastnight19
Senior Member
 
lastnight19's Avatar
 
تاريخ عضويت: Sep 2007
محل سكونت: چند کیلومتر اونور تر از خونمون
ارسالها: 4,312
تشکر: 2,703
تشکر از ايشان: 15,997 بار در 3,978 پست
lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به lastnight19
0

بار ديگر اربابان توپولوف دست به كار شدند
قوت گرفتن شايعه بركناري نخجواني با اعلام مجدد خروج توپولوف
با اعلام مجدد خروج توپولوف از ناوگان هوايي كشور تا پايان بهمن ماه امسال، توسط رييس سازمان هواپيمايي كشوري ، مافياي توپولف بار ديگر براي بركناري رییس سازمان هواپیمایی کشوری دست به كار شدند تا شايد مساله زمين گيري توپولف ها حداقل به سال آينده موكول شود.

با اعلام مجدد خروج توپولوف از ناوگان هوايي كشور تا پايان بهمن ماه امسال، توسط رييس سازمان هواپيمايي كشوري ، مافياي توپولف بار ديگر براي بركناري رییس سازمان هواپیمایی کشوری دست به كار شدند تا شايد مساله زمين گيري توپولف ها حداقل به سال آينده موكول شود.

هم‌‌اكنون كه در آستانه فرارسيدن خداحافظي توپولف از ناوگان كشور هستيم، و نامه اي كه اخيرا از سوي رییس سازمان هواپیمایی کشوری به شركت هاي طرف حساب اعلام شده مشاهده مي‌شود كه بازهم فشارهاي سياسي، قوت گرفته است. اين مافيا قصد دارد با اقدامات غيرقانوني و رايزني‌هاي سياسي به هر نحو كه شده است، رییس سازمان هواپیمایی کشوری را از سمت رياست سازمان هواپيمايي كشور بركنار كنند تا شايد مسأله زمين‌گيري توپولف‌ها حداقل به سال آينده موكول شود.

به گزارش خبرنگار بورس ؛ تمامي اقدامات رییس سازمان هواپیمایی کشوری، بدون پشتيباني، و يك تنه براي مقابله با اين قانون‌گريزان طي دوره مديريت 20ماهه اش صورت گرفته است و بدون هيچ ابايي از ناخرسندي عده اي قانون گريز و دلال مصر بر خروج هواپيماهاي توپولف از ناوگان هوايي كشور است به گونه اي كه شاهد بوديم براي تاكيد مجدد بر خروج هواپيماهاي توپولف بار ديگر در تاريخ 20دي ماه جاري نامه اي خطاب به شركت هاي هواپيمايي داراي توپولف ارسال و خواستار عدم تعهد پروازي اين هواپيماها از اول اسفند ماه جاري شد. اما متاسفانه همانگونه كه شاهد هستيم هر بار بحث خروج هواپيماهاي مزبور عنوان مي شود اربابان توپولف بلافاصله دست به كار شده و تمام تلاش خود را مبني بركناري ايشان به كار مي بندند.

از مواردي كه موجب نگراني اين افراد شده، اين است كه هنگامي كه توپولف‌هاي 154 نيازمند اورهال بود، عده‌اي واسطه‌گر اين هواپيماها را براي تعمير به روسيه مي‌بردند و در اين ميان مبالغي هنگفتي عايدشان مي شد.

از همه مهمتر اينكه با مطرح شدن موضوع خروج توپولف ها برخي از رسانه هاي مزدور كه توانسته اند در اين مدت با باجگيري و باج خواهي از نهادهاي دولتي و خصوصي به ثروت هاي هنگفت دست يابند. به اين امر آن گونه كه دلخواه اين افراد است دامن مي زنند. و با وقوع حادثه بوئينگ 727 قصد دارند با مطرح كردند تغييرات مديريتي از خروج توپولف جلوگيري و مسير بررسي سانحه را به انحراف بكشانند.

جريان حامي توپولف و وارد كننده هاي توپولف همچنين كساني كه به وارد كردن هواپيماهاي با عمر بالا اقدام مي كنند منافعشان در اين است كه به هر شكل ممكن رییس سازمان هواپیمایی کشوری برود و تمامي موانعي كه از سوي اين فرد براي ورود اين هواپيماها ايجاد شده است را از سر راه خود حذف كنند.

از طرفي ديگر اربابان توپولف وقتي حمايت قاطع وزير راه از مدیر عامل سازمان هواپیمایی کشوری جهت خروج توپولف را ديدند سعي كردند با جملاتي نظير بهبهاني نمي تواند و . . . سعي در تحريك وزير راه داشته باشند اما وزير كه پير اين عرصه است خوب مي داند كه چگونه با اين خاطيان برخورد كند. و انها را سرجايشان بنشاند.

مجلس كه جايگاه نظارتي دارد و نمايندگان خودش را به كميسيون بررسي سوانح اعلام كرد چه لزومي دارد برخي رسانه هاي غير متخصص بدون تامل، ناشيانه و بدون هيچ گونه دانش هوايي و تخصصي به اظهارنظر غير كارشناسي پرداخته و همه امور را به مسائل سياسي مرتبط مي كنند.

گزارشات رسیده حاکی از آن است که سازمان هواپيمايي كشوري از عدم ثبات مديريتي رنج مي برد نه از مدير ضعيف و نالايق.
__________________
دیگه چه خبر؟
lastnight19 آفلاين است پاسخ با نقل قول