نمايش پست تنها
قديمي August 2nd, 2010, 20:34   #2130
lastnight19
Senior Member
 
lastnight19's Avatar
 
تاريخ عضويت: Sep 2007
محل سكونت: چند کیلومتر اونور تر از خونمون
ارسالها: 4,312
تشکر: 2,703
تشکر از ايشان: 15,997 بار در 3,978 پست
lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)lastnight19 (سطح 9)
ارسال پيغام بوسیله Yahoo به lastnight19
0

برای کنترل سیستم ایمنی فراخوان می شود

طرح فراخوان ایران خودرو دیزل برای کنترل سیستم ترمز و اضافه کردن یک تانک باد 20 لیتری در مدار ترمز هوو، از 20 مرداد شروع و در پایان آذر ماه تمام می شود.

بروز مشکل در کامیون های هوو ناشی از دستکاری در سیستم های مختلف این خودرو است.

به گزارش بورس به نقل از ايكو پرس ، مهدي یونسیان قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: بررسی ها نشان داده که بسیاری از دارندگان کامیون های هوو ضمن دستکاری در مخزن سوخت و مدار ترمز، اقدام به تعویض قطعات و افزودن تجهیزات غیر استاندارد در مراکز غیر مجاز می کنند

وي افزود: طرح فراخوان ایران خودرو دیزل برای کنترل سیستم ترمز و اضافه کردن یک تانک باد 20 لیتری در مدار ترمز هوو، از 20 مرداد شروع و در پایان آذر ماه تمام می شود.

این مقام مسوول هزینه این طرح را بین یک تا دو میلیارد تومان و برای هر خودرو 60 هزار تومان ذکر کرد و گفت: برچسب های مخصوصی نیز طراحی شده که روی شیشه جلوی کامیون هایی که بازبینی می شوند، نصب می شود.

قائم مقام مدير عامل ايران خودرو ديزل شرایط مناسب فروش را مهم ترین دلیل استقبال مشتریان ایرانی از کامیون هوو عنوان کرد و گفت: خریداران این خودرو به دلیل محدودیت منابع مالی، یا نتوانسته اند تریلرهای مناسب تهیه کنند و یا به اجاره تریلرهای اسقاطی با قیمت ماهانه صد هزار تومان اقدام کرده اند.

یونسیان افزود: در بررسی کامیون های در حال تردد در محورهای قم، رشت و دماوند در یک روز، معلوم شد که از بین 84 هوو، تنها دو مورد آن ها دارای تریلر استاندارد بوده است.

قایم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل خواستار تعامل با پلیس، سازمان استاندارد و تمامی نهادهای مرتبط برای تبادل نظر و همکاری در جهت حل مشکل کامیون های هوو شد.

وی با بیان این که بیش از 70 درصد کامیون های در حال تردد در جاده های ایران، هوو هستند. یونسیان تعداد نمایندگی های ایران خودرو دیزل در سراسر کشور را 120 نمایندگی ذکر کرد و گفت: طرح فراخوان در 25 نمایندگی های منتخب گواه به اجرا در می آید و ابزار مخصوص و تجهیزات لازم نیز برای این کار ارسال شده است.

یونسیان از برگزاری جلسات منظم با پلیس برای تعامل در حل مشکل کامیون های هوو خبر داد و با تاکید بر اهمیت نقش پلیس در این زمینه، خواستار برنامه جدی برای معاینه فنی این کامیون ها شد.

قایم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، افزود: در صورت صدور مجوز پلیس، شرکت گواه نیز آمادگی و امکان معاینه فنی کامیون ها را دارد.
یونسیان تعداد کامیون های هووی در حال تردد در ایران را 16 هزار دستگاه عنوان کرد که با امضای قرارداد میان ایران خودرو دیزل و شرکت سی ان اچ تی سی از سال 2004 تا 2009 وارد کشور شده است.

وی با بیان این که از این تعداد، 700 دستگاه توسط خانم ها خریداری شده، گفت: ورژن 2004 کامیون هوو دارای کمپرسور تک سیلندر و مخزن صد لیتری، ورژن 2007 شامل کمپرسور دوسیلندر و ورژن 2008 به سیستم ای بی اس هم مجهز است.


قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل با اشاره به این که سیستم ترمز هوو از سوی مراجع معتبر تست و تایید شده، افزود: 10 مشکل اصلی مطرح شده در میان شکایات مشتریان ایرانی از این محصول، سیستم ترمز را شامل نمی شود.

وی خواستار معاینه فنی منظم تریلرها، لزوم کنترل سرعت با جی پی اس، مشروط کردن پلاک گذاری به استانداردبودن تریلرها و مخازن باد، آموزش رانندگان و سرویس های دوره ای منظم برای این کامیون ها شد.

یونسیان گفت: در صورت به نتیجه رسیدن تمامی اقدامات و برنامه های مربوط به سیستم ایمنی، شروع مجدد پلاک گذاری و سایر موارد، تولید این محصول در سایت شیراز قابل بررسی است.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل در مورد ادامه همکاری با بنز آلمان گفت: ما از طریق ایدم و چرخشگر با این شرکت همکاری داریم و موتورها را از طریق ایدم موتور و گیربکس را از طریق چرخشگر تهیه می کنیم.

وی درصد ساخت داخل موتورها در شرکت ایدم را 70 درصد عنوان کرد و گفت: تا کنون برای 30 درصد باقی مانده مشکلی نداشته ایم.

یونسیان از 10 پروژه جدید در سال 89 خبر داد که پنج مورد آن بهینه سازی محصولات جاری و پنج مورد دیگر، پروژه های جدید است که برخی از آن ها در فاز مطالعه و سایر موارد در فاز اجرایی قرار گرفته است.

قایم مقام مدیر عامل ایران خودرو دیزل بهینه سازی کامیون های بنز - واگن هود – شامل کولر، استاندارد یورو 3 و تغییر بدنه و بهینه سازی اتوبوس های مگاترنس مطابق نظر مشتری را از جمله پروژه های بهبود عنوان کرد.

وی از عرضه ورژن جدید مینی بوس و کامیونت هیوندایی، اتوبوس آرتی کیولس و اتوبوس بین شهری جدید نیز خبر داد و افزود: عرضه کامیون جدید از منابع اروپایی یا چینی نیز توسط هیات مدیره در دست بررسی است.

یونسیان تاکید کرد: هر محصول وارداتی با محصولات عرضه شده توسط بخش خصوصی از بازارهای روز جهان، باید از نظر کیفیت و قیمت قابل رقابت باشد.

قایم مقام ایران خودرو دیزل، عدم هماهنگی برخی تامین کنندگان داخلی با خط تولید را که به طور مقطعی، تیراژ را کاهش می دهد، عامل تفاوت قیمت کامیون های بنز واگن هود دانست و گفت: سیاست ایران خودرو دیزل ورود و تداوم حضور در بازار است.
__________________
دیگه چه خبر؟
lastnight19 آفلاين است پاسخ با نقل قول